Stöd-vila

2009-05-16 @ 15:54:30

Amanda somnade för ca. 1timma sedan. Jag har surfat runt lite för att läsa på lite om matning med ersättning och allmänt om små spädbarn. Men nu känner jag att även jag behöver blunda lite. Frågan är om jag nu ska ta med mig lillan upp och lägga henne i våran säng eller om jag ska ta ner en filt och sova lite i soffan...

Super trist väder ute fortfarande, bara regnar o regnar och helst skulle jag vilja ligga i soffan hela dagen och bara glo på film,men våran DVD har pajat och orkar inte ligga med datorn i knät o titta. Nej det blir sängen för oss två nu..

♥ kram på er alla ♥

Kommentarer
♥ Anneline säger:

Tack vännen.. Känns skönt att höra från någon annan att det inte är fel på mig för att jag väljer att sluta.. Bara så jobbigt att höra från dom på BVC att man inte ska sluta eftersom jag har bra med mjölk.. Men jag orkar inte och jag gör såhär nu så får jag bara ta den smällen när jag kommer nästa gång och jag kanske inte ammat mer...

Tack vännen och hoppas att det går bra med lillan!!

Kram

2009-05-16 @ 21:37:41
URL: http://anneliine.blogg.se/
♥ Lina säger:

Hej!

Vi beställde magnetkorten på Vistaprint, dem brukar ha massa erbjudanden hela tiden, men när du beställer så se till att du inte kryssar i några extra rutor, de försöker få en att bestalla massa onödigt. Men korten kom som de skulle och var superfina!

Vi laddade upp bilden på Nathaniel över hela korten och hade kursiverad text i hörnet, men de finns öven mallar som man kan använda sig av. Skule jag gjort det igen skulle jag nog valt att använt idén till tackkorten dock.

//Lina

2009-05-16 @ 22:39:56
URL: http://linilus.blogg.se/
♥ Maria säger:

Hej!

Hur går det med bebislivet? Börjar ni bli varma i kläderna?



Här har jag också fått börja med lite ersättning till Elliot. Han äter som en tonåring redan :) Jag får ingen ro känns det som, han skulle nog vilja äta hela tiden om han fick. Ger lite ersättning och hoppas att han ska stå sig lite längre på det.



Hoppas helgen har varit bra!



Kram ♥

2009-05-17 @ 21:38:36
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0