Sjuklingar

2009-05-20 @ 10:33:39

Idag ligger både jag och lilla Amanda hemma med förkylning.

Jag kände av redan i förrgår att näsan började rinna lite men tänkte inte mer på de. Så igår hade vi en super trevlig dag med familjen, en liten runda på stan i lite affärer (planerar Amandas rum) och sedan en sväng till "Lilla Torg" ihop med Alexander och Sofia. Var jätte trevligt och klockan rann iväg, kom hem igen strax efter 20.oo.
Blev "Djävulen bär Prada" i soffan under täcket och sedan sängen redan vid 22.3o. Amanda somnade som en stock men ville upp redan vid 04.oo i morse. Var såå täppt i näsan stackaren...kom en ordentlig nysning och ut kom en massa snor...(ursäkta språket) Så nu ligger hon i vagnen och sussar sött och jag ska faktiskt bädda ner mig i soffan och vila lite.

Men detta med att försöka vila när hon vilar är jag inge vidare bra på. Jag vill hinna göra en massa andra saker då hon sover. Jag ska planera ett dop, titta på inredning till hennes rum, städa för vi får främmande, bädda sängen....you name it...finns en massa saker man borde göra. Men idag ska jag faktiskt ta mig i kragen och vila lite, vill ju inte vara sjuk nu till helgen när Amandas söta kusin Jennifer kommer på besök.


Ska ni hitta på idag da?



Amanda pratar med farmor Ammis ;o)
Hon passar även på att tacka farmor och "farfar" för det fina babygymet hon fått ♥


 

♥kram på er♥

Kommentarer
♥ Johanna säger:

Tråkigt med förkylning! Ni får vila er idag och krya på er!

För min del blir det en lugn dag idag. Jag slutar kl 12 och ska då bara ut o sätta mig i solen och ta det lugnt och sen ikväll blir det grillning med lite vänner. :)



2009-05-20 @ 11:12:42
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Jennifer säger:

Hejsan!



Snart kommer jag ner och hälsar på.

Och kanske lagar mat till er om det nu blir så ;)



Inte behöver ni städa för att jag kommer!



Ha det gött

kramar <3

2009-05-20 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0