Morsdag = Mammig Amanda

2009-05-31 @ 14:41:01

Idag har Amanda en såndär dag igen då hon är otroligt mammig. Man måste gå runt o bära på henne för annars så börjar hon gnälla. Mysigt att hon tycker om mamma så himla mycket men jobbigt när man har en massa annat man ska försöka göra också. Har tvättstugan idag men får se hur det går. Man vill ju inte lämna hemmet med en skrikandes bejbi innanför dörren. Tror dock att värmen idag gör mycket också, att en del av gnället är för värmen. Sedan gick vi upp idag vid 08.00 och hon har inte sovit sedan dess = övertrött. Nu har hon somnat här i soffan bredvid mig och jag hoppas att lillan kan få någon timmas sömn. Jag ska ta mig en kopp kaffe ute i solen nu och sedan skynda till tvättstugan...

Ha en underbart fin dag och en STOR kram till alla mammor där ute!!  ♥

Kommentarer
♥ Mikaela säger:

Ha inte massa måsten när du är föräldraledig, mycket skönare så ;)

2009-06-01 @ 09:06:49
URL: http://m1kae1a.blogg.se/Elias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0