Lyckad första dag!

2009-05-27 @ 23:26:58

Trotts den halv nyttiga lunchen idag så blev dagen toppen!
Ingen promenad tyvärr, men det ante jag redan tidigare idag. Men till middag blev de lax och bulgur och mumsig efterätt med fruktsallad. Kan inte annat än säga att första dagen av de "nya" livet blev väldigt lyckad. Tack för de Sara ♥

I morgon ska jag ner på stan och luncha med tjejerna. Hoppas jag kan hitta något nyttigare alternativ då också. Och jag hoppas att vädret blir bra *tveksamt* så man kan promenera en massa. Har ju en hel dag att ta igen :)

Lillan somnade för bara 15minuter sedan så nu ska jag passa på och njuta lite i soffan framför tv:n. Sedan är de dax för sömn så man orkar med morgondagen. Är lätt nervös över bussfärden, men det ska nog gå bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0