Lunch med Sarisen

2009-05-16 @ 12:31:44

Hunnit med en dusch och städa undan lite. Sarisen kommer ju på lunch så här kan ju inte se ut som ett bombnedslag :o) Men å andra sidan har jag nu insett att man kan inte gå runt i rena fina kläder och ha städat som tidigare nu när man har en liten. Jag är väl lite pedantisk av mig i vanliga fall men kommit över de. Nu har man spy handdukar överallt, mysisarna har man fått en o annan liten spya på och att ha en ren o fin bebis hela tiden det fungerar ju inte heller...eller är det bara jag som har det på detta viset?! :o)

Nu kom Sara så nu är det dax för lunch!

Kommentarer
♥ Anna-Karin säger:

Hahahhaa, du har helt rätt... Och så kommer det fortsätta. Och ungefär när du börjat vänja dig eller iallfall inte tror att det kan bli värre, då ska hon börja med "riktig" mat.

2009-05-16 @ 14:28:29
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ Eva säger:

haha.. Nää det är inte bara du som har det så, men visst så går det att ha en ren bebis och hem. Man hinner med mer än vad man tror fast man har bebis. Tiden blir vad man gör den till - Använder den till med andra ord!

2009-05-18 @ 12:47:46
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0