Dag 1

2009-05-27 @ 16:42:43

Idag är då första dagen på det "sundare" livet och första dagen i försöket att tappa några extra oönskade kilon på kroppen som man fått efter graviditeten. Än så länge har det gått bara bra. Blev dock tyvärr ingen frukost *ajabaja* Vi sov lite för länge för de. Men Jimmie var underbart rar och lagade till världens godaste spagetthi köttfärssås till lunch. Kanske inte toppen att börja med en kolhydrat bomb men kunde behövas inför storstädningen vi haft idag :)
Till middag blir det lax och sallad. Sarisen kommer hit och vi ska ut o promenixa och sedan äta en god hemma lagad middag ihop. Kanske ska man lyxa till de med en fruksallad till efterätt också?!

Promenaden ser jag inte fram emot idag dock. Det blåser så det står härliga till här hemma. Var ut en liten stund tidigare idag för att få Amanda till att somna och det var nästan så man blåste bort. Men det är bara att bita ihop, en liten tur MÅSTE det bli i alla fall.



Kommentarer
♥ Amanda säger:

Idag har jag fixat ditt lilla brev nr 2. ^^ Det är nu på väg hem till dig. Hoppas det kommer denna veckan!



Jaa du....det är en sak att veta vad som är rätt och fel, bra och dåligt. En helt annan sak att tillämpa det. :o)

Men jag ska försöka hänga på. Blir dock lite svårare ibland då jag inte kan ta ut Ludde. Men som sagt. Jag gör ett försök. :o)



Hoppas ni haft en bra dag. Trots att det blåser halv storm!

Kram

2009-05-27 @ 17:30:26
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Just det...paketet var en parfym. Men jag vet fortfarande inte vem det var ifrån. :o) Men jag tackar och tar emot. :oD

2009-05-27 @ 17:31:03
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Fröken Viktig säger:

Vilken söt liten flicka du har :)

Lycka till med viktminskningen. Kämpar själv med att bli av med 20 kg.. Ha en fin kväll!

2009-05-27 @ 18:27:12
URL: http://www.frokenviktig.com
♥ Fröken Viktig säger:

:) ska fixa den klänningen. Tycker den var så söt.

2009-05-27 @ 19:58:21
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0