Brunch besök

2009-05-29 @ 17:29:35

Idag hade vi besök av Sara,Tessi,Lukas och Jeppe. Dom kom över för att äta lite "brunch". Sara fixade med maten,som vanligt :) Var riktigt gott. Kanske inte var de bästa för min diet men men...så länge jag kan hålla tassarna borta från godis och läsk så är jag nöjd just nu.

Tessi fick möjlighet att gosa lite med lilla Amanda


Tessis son Lukas har blivit sååå stor.
Evigheter sedan jag träffade honom sist, då kröp han runt :)
 

Haft en underbar dag. Fick lite sol på eftermiddagen också så vi satt i varsin solstol och blottade benen lite. Amanda sussar gott i soffan just nu så nu ska jag passa på att få något i magen. Sedan är de mys i soffan som gäller hela kvällen. Börjar mulna på ute så kanske kan de bli lite regn. Ledsen att säga det,men hoppas nästan på det så man kan ligga inne med gott samvete.

Ha en riktigt trevlig fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0