Vilket idiotiskt par!!

2009-03-21 @ 18:33:32

Ursäkta mig men tittar på "Landet Runt" och blir riktigt förbannad på det jag ser!

Där är det ett par som köpt ett hus ute på landet men tycker att dom inte kan bo kvar för grannen har hundar som skäller. Det låter som att dom bor i en vargflock säger dom. Ska stackars grannen med sina otroligt fina Dobermann hundar behöva lida för att stadsborna flyttar ut till landet och inte kan acceptera lite hund skall? Jag kokar bara jag tänker på det. En hund skäller så är det bara, om nu dessa husköpare inte trivs så FLYTTA!!! Klaga inte på grannen eran som bott där redna innan ni kom dit.

Tack för mig! Nu fick jag spy av mig lite!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Jag har heller inte kommit mig för att framkalla foton än. Inte en endaste gång sen Ludwig föddes!! Men vi har fått lite foton av andra så jag kan scrappa lite iaf. :oD

2009-03-21 @ 18:39:28
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Jenny säger:

Haha, nääädå =) Älskar en massa låtar med dom !!

2009-03-21 @ 19:51:12
URL: http://jennie83.blogg.se/
♥ Maria säger:

Enligt ul så var det bf den 22 april. Enligt sista mensen så var det den 15. Kan ju vara så att ul visat lite fel och att jag är lite längre gången. Man vet ju aldrig :)

Hade inga förvärkar alls med dottern, men nu går det inte att missta sig på dem. Plus att jag fått sån där molande mensvärk från och till.



Jag kan inte heller sitta i soffan, det känns som om ingenting får plats inuti min kropp längre...

2009-03-21 @ 20:44:28
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Johnny Cash säger:

Hundar som skäller mår inte bra .

2009-03-27 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0