Vilken dag...

2009-03-17 @ 15:37:59

Ja snart är denna arbetsdag avklarad. Trodde nästan att det skulle bli en dag hemma idag också men pallrade mig iväg till stan i alla fall. Hade en kille som skulle börja hos oss idag som jag då självklart ville hjälpa igång, men när klockan var o7.5o så ringer han och meddelar att han fått annat erbjudande och inte kommer till  oss. Så typiskt! Blev faktiskt lite arg och besviken, men inget att göra åt de. Har haft o göra i alla fall kan jag lova. Att vara hemma en dag från jobb är ingen hit, trotts att jag arbetat hela dagen igår från kontoret hemma så är det en massa som ligger och väntar när man kommer in till jobb.


Bussen hem om 5o minuter, sedan ut en snabbis med Bailey och sedan på arbetandet igen. Inte många timmar kvar att arbeta in nu....men de sista ska avklaras under denna och kommande vecka för sedan går jag på "semester"


Kommentarer
♥ anna säger:

hjälp vad läskigt :P

japp de är det första ultraljudet. hoppas på att vi får veta på vad det är :) inte alltid dom säger har jag hört ;/

2009-03-17 @ 16:09:06
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Usch vad tråkigt att han inte dök upp. Jag hade också blivit en aning sur!



Jag har inte köpt ett enda klädesplagg eller så till bebben än.. Börjar jag så har jag nog svårt för att sluta..:D Nä, men jag ska nog iväg på en liten shoppingtur sen när renoveringen är klar och man kan fokusera enbart på lillan och allt runt omkring henne. :) Däremot har jag "fönstershoppat" massvis på internet bland annat och det finns så himla mycket fint man vill ha!! Synd att man inte är miljonär ;)

2009-03-17 @ 16:23:50
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Amanda säger:

En utbildning om att arbeta som personlig assistent till barn. :o)

2009-03-17 @ 18:36:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0