Tröttare o tröttare...

2009-03-05 @ 18:40:25

Ikväll sitter jag åter igen och arbetar hemifrån. Är det sista på ett projekt jag haft igång under väldigt lång tid. Varit skönt att jobba in lite timmar men nu känns det samtidigt att det ska bli ganska skönt att vara fri om kvällarna.
Tröttheten smyger på mer och mer för varje dag och det känns som att jag sover fler och fler timmar för varje natt men är lika trött för det. Men det hör väl till antar jag. Bebisen tar mycket energi nu när hon växer och jag blir klumpigare och tyngre hela tiden vilket självfallet även gör sitt.

Ska jobba vidare 1timme tänkte jag, sedan blir det promenix med hunden och sängen med en bra bok!

Kommentarer
♥ Johanna säger:

6 veckor är ju ingenting! Lyckos dig/er!

Har ni allt fixat och så nu inför "nedkomsten"? :)

2009-03-06 @ 08:14:45
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0