Slappar kväll

2009-03-21 @ 16:27:49

Efter att ha städat och tvättat så blev jag ganska trött faktiskt. Fick hjälp av älsklingen att kika i BB-väskan oxå så allt är nere och sedan lagade han super god mat *bortskämd*

När det var dax för honom att gå till jobbet följde jag och Baileys med så vi fick en långpromenad. Men ännu har vi inte sett skymten av vårväder som det pratas så mycket om. Det är ruggigt, lite duggregn och blåser. Så kvällen blir i soffan med någon bra film som jag skrev innan. Kikar just nu på Mr. & Mrs. Smith. Stört skön film tycker jag :o)
Blir nog lite smaskens ikväll också, vet att vi har glass i frysen, maränger i skåpet och chokladsås i kylen*mums*

Ska ut och fixa sista maskinen med tvätt nu,sen blir det en lugn kväll...



30dagar kvar

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Men usch vilket trist väder det låter som ni har. Här har varit underbart väder idag. Sol, klarblå himmel och 8-9 grader varmt. :o)

2009-03-21 @ 18:12:49
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Ludwig håller på och somnar nu precis. Efter det hoppas jag att det blir lugnt en stund så jag kanske kan pyssla med scrapbooking eller smycken. :o)

2009-03-21 @ 18:31:18
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Malin säger:

Låter som du fick en myskväll =)

Och våren kommer nog, men lite smygande just nu. Hoppas jag iaf.

2009-03-22 @ 09:07:13
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0