Ny vecka = Nya utmaningar

2009-03-09 @ 11:07:51

Ny vecka och fullt med nya utmaningar. Hela veckan är verkligen uppbokad både på arbetet och privat.

Måndag:
08.00 Telefon Intro
10.00 Intervju
11.00 Intervju
17.00 Föräldrarutbildning Träff 1

Tisdag:
13.00 Intro (på kontoret)
13.00 Telefon Intro

Onsdag:
Massage 8.15 *underbart*

Torsdag:
15.30 BM Rutinkontroll

Händer en himla massa och jag har även arbete att ta med mig hem om kvällarna. Kan inte förstå att det nu bara är 3veckor kvar på arbetet. Sedan ska man loda runt lite hemma innan lillen kommer till världen.

Ingen lunch med idag då gårdagskvällen blev fullspäckad med både Burlövcenter, IKEA, tvätt av bil och middag på Lilla Torg. Men som tur va kommer Sarisen in en sväng under lunch och vi åker iväg och handlar. Jalla, jalla....mycket att stå i!

Kommentarer
♥ magdalena säger:

Åh ska du bli mamma. va spännande. grattis! jag vill me snart :) ja ta en titt på hm! det är så bra priser där tycker jag! :) kram Magda

2009-03-09 @ 11:10:27
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0