Långpromenad i blåsten

2009-03-22 @ 12:15:00

Precis kommit in efter en långpromenad ute i blåsten. Det blev både vantar och mössa på kan jag lova, uscha.. Men det är en precis lagom promenix att gå med Jimmie till jobbet och tillbaka. Tror att det blir ca.20-30minuter.
Stannade till på ICA också faktiskt och inhandlade lite gottis ;o) Kunde inte låta bli. Blev lite Mazariner*mumma*

Nu ska jag ta tag i jobbandet så jag blir klar med det någon gång!
Och sedan ska jag nog ta mig i kragen och skicka inlite digitala bilder för framkallning. Har ju en stor kasse full med scrapbooking saker jag samlat på mig men har inte på börjat något ännu. På tiden!

Kommentarer
♥ Emelie säger:

Själv tycker jag den är tråkig!

KUL att du gillar den ;)

2009-03-22 @ 12:21:03
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Mazariner är inget hit enligt mig. :oP Men smaken är som baken...och tur är väl det! :o)

2009-03-22 @ 16:31:45
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0