Jobba jobba jobba

2009-03-02 @ 16:46:46

Det är måndag, jag var borta i fredags och ytterligare en månad har klarats av. Detta betyder en MASSA arbete på jobbet med redovisningar,fakturering osv. Så idag blir det till att sitta över en stund. Och när jag sedan kommer hem så väntar ännu mera arbete. Jobbar som ni kanske känner till lite extra på kvällarna också så blir nog att jag ringer fram till 20.30 ikväll....Bra att jag kan jobba in mina timmar, vill inte gå på mammaledighet med en massa minus i bagaget.

Nej nu ska jag ta ytterligare ett ryck, några fler redovisningar som ska iväg och sedan bär det av hemmåt. Där förhoppningsvis middagen står serverad när man kommer ;o)

Kommentarer
♥ Anna säger:

Mm de känns lite rörigt, jag vill både och.. men, hälsan borde gå före!

har ni valt köksstolar än? :P

2009-03-02 @ 16:52:20
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Emelie säger:

Men gud ditt inlägg kom in idag för mig.. :( Fast du skrev de klockan 16:46, mongo med bloggkoll..

Ha en bra tisdag! Kram

2009-03-03 @ 06:29:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0