Föräldrarutbildning

2009-03-24 @ 09:15:26

Igår kväll var vi på den sista av tre träffar på "Föräldrar utbildningen".

Har varit 5par som setts på Capio Citykliniken för att prata förlossning, smärtstillande, amning och barnets första tid i hemmet. Jag är super nöjd med dessa informationsträffar och jag känner mig lite lugnare nu inför förlosningen. Dock tror jag att Jimmie blivit mer nervös av all denna info men bra att han också vet vad som kommer ske. Just nu är vi båda två väldigt nyfikna på lillan och hoppas hon får för sig att komma ut lite tidigare :o) Man har så många frågor på hur hon kommer se ut och vara, man vill få testa bilbarnstol,vagn och kläder. "Bara" 27dagar kvar!!


Kommentarer
♥ Amanda säger:

Jag tyckte också det var bra med föräldra utbildningen. Men jag fick gå dit själv. Fick inte med mig Ludwigs pappa så lite fånig kände jag mig när alla andra kom i par. :oP

Jag mådde juh så grymt illa under precis hela graviditeten med så jag fick alltid sitta med en spypåse i näven. Blev ganska snart pikad av dom andra för det. :o) Men det bjuder jag på! Det var juh på ett skämtsamt sätt.

2009-03-26 @ 07:41:57
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0