Dödstrött...

2009-03-22 @ 17:53:20

Egentligen skämsman ju över att skriva att man är trött när man inte gör någonting om dagarna som egentligen kan ta ens energi. Men idag har jag verkligen varit dödstrött. Gick i säng redan vid.22.20 och klev inte upp förrän klockan var 10.00. Alltså fick jag över 11timmars sömn inatt. Då borde man väl ha en massa energi för att göra saker idag? Det har i alla fall jag INTE haft. Precis vilat mig och det betyder att jag sovit 2timmar. Skulle nog ha kunnat lega kvar ett bra tag till men då kan man nog inte sova inatt.

En vecka kvar på jobb och frågan är hur man ska klara av det egentligen? Jag är ju så sjukt trött om dagarna trotts att jag sovit,ätit och druckigt ordentligt. BM sa åt mig att järn behövde jag inte äta längre då mitt värde var på topp, men ska man kanske klämma i sig dom sista man har i alla fall? Eller är det bara så att lillan tar så mycket av min energi just nu att det är helt normalt att vara såhär trött?

Har lite jobb kvar att göra så bara att ta sig i kragen och bli klar med de sista. Men en liten socker-kick innan det så man orkar bara ;o) Mazarin och en kopp varm choklad lockar verkligen. Men se, nu blir det ju i fel turordning igen. Mazarin först och sedan middag *hehe* skit samma!

Kommentarer
♥ Malin säger:

Vi köpte inte alla bebiskläder igår, men det är allt vi har för stunden i 56 =)

Och min mage tycks bli enorm innan bebis kommer!

2009-03-22 @ 19:07:10
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Malin säger:

Hehe =) Om det inte lyckats komma en till efter ul i v 18 så ska det bara vara en =)

2009-03-22 @ 19:28:22
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Malin säger:

Foglossningen finns kvar och ryggen börjar ta stryk av magen nu. Har aldrig varit en svankare innan, men nu har jag börjat och det gör ont =/

Så länge jag får sova någorlunda så står jag ut =) Man får ju lön för mödan snart =)

Hur går allt för dig? Börjar du bli nervös?

2009-03-22 @ 19:40:16
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0