Äntligen fredag

2009-03-13 @ 19:28:49

Ja då var man hemkommen från jobbet ordentligt och tom hunnit inom affären och köpt lite gott och sysselsättning till kvällen. Karln jobbar så det blir jag och Baileys hemma i soffan. Ska kika på GI Jane, Blogga runt lite och läsa nya numret av "Vi föräldrar Gravid".

Jag har ett dilemma som jag vill ha hjälp med också. Det är ju så att vi valde att i våran lägenhet ha rostfri kyl/frys, spis och micro. Det har visat sig att dessa maskiner blir väldigt skitiga snabbt på utsidan pga alla händer som springer och tar i dessa. Men frågan är då hur man får det rent ordentligt? Jag har försökt mig på en hel dle olika medel men det blir bara ett flammigt resultat. Jag behöver din hjälp!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Det finns speciella sprayer till just rostfritt. Vet att det finns bland annat på elgiganten. Finns säkert något enklare husmorstips eller nåt också men sådant är jag tycärr inget vidare på. :o)

2009-03-13 @ 19:57:31
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Malin säger:

En trasa med ljummet vatten och torka alltid i rändernas (stålets) riktning

2009-03-14 @ 13:05:21
♥ Hille säger:

Vi har en rostfri diskmaskin. När vi köpte den fick vi även köpa till ett speciellt medel till den för att rengöra med. Kanonbra blir det!

2009-03-15 @ 10:34:54
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0