Ensamt och tomt

2009-06-05 @ 16:28:01

- varför?-

Usch vad jag inte gillar att hjärtat mitt måste jobba så himla mycket. Inte kan det väl vara normalt att nästan varje dag jobba mellan 11 till 00? Igår vad han i alla fall ledig och i morgon så skulle han inte börja förrän 16. MEN, fick ett meddelande tidigare idag om att han var tvungen att gå in 11 :( GLÖM DE tänkte jag och messade snabbt tillbaka att familjen hans faktiskt också behöver honom och inte bara jobbet. Lite senare fick jag tillbaka att de löst sig o han kommer vara hemma hela förmiddagen i morgon *glad*

- ensamt -

Jag visste redan innan lilla Amanda kom till världen att J skulle jobba kvällar/nätter, men inte att han skulle jobba mellan 11 till 00 om dagarna. Så har det INTE varit tidigare. Så ensamt hemma...Känner tyvärr ingen nere i Skanör ännu som jag kan umgås med och jag sätter mig inte på bussen in till stan bara för att, det tar trotts allt 1tim och så skoj är det inte med lillan på bussen.
På tisdag är det dock mammaträffa på BVC så hoppas på att få träffa några glada trevliga mammor där som vill ta en fika eller promenad emellanåt :)

- skönt -

Lillan sover nu så jag ska ta tag i scrapbookandet lite tänkte jag...

Ha en underbar eftermiddag/kväll ♥

Kommentarer
♥ Eva säger:

Kramar om

2009-06-06 @ 09:48:51
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Jag kan tänka mig att det inte är ett dugg roligt att ha sin man jobbandes sådana långa tider..:-/ Varken om man har ett nytt litet tillskott i familjen eller ej..Men har han inte semester snart?



2009-06-06 @ 09:53:00
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Anna-Karin säger:

Hej på er! Elin och jag bor ju faktiskt i Svedala så vi skulle kunna ta bilen och komma och hälsa på er i ensamheten någon dag.

2009-06-06 @ 12:18:26
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ mia säger:

oj vad jag känner igen mig i din "situation", min kille har liknande arbetstider :/

2009-06-06 @ 13:32:42
URL: http://storstadsidyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0