Äntligen hemma

2009-06-30 @ 09:37:03

Efter att ha tillbringat 3veckor i Uppsala så är vi nu tillbaka hemma i Skanör.
Vi har haft det underbart och hunnit med en hel del under våran tid i "norr". Jag har försökt hålla er uppdaterade genom mobilbloggen men inte varit så flitig. Jag har en massa bilder jag ska visa o berätta lite kort vad vi gjort. Men just nu så håller jag på och tvätta i tvättstugan och ska hoppa in i duschen för att sedan ta med mig lilla Amanda till "Mamma-gruppen". Skriver mer senare idag.....

PS.Amanda har blivit världens snällaste o gosigaste lilla tjej.När hon skriker nu så vet man att det är för att hon är hungrig,trött eller har ont någonstans. Känns så skönt att ha en liten glad tjej man kan kramas en massa med.

Ha en underbar dag!!

I'll be back!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Härligt att vara hemma igen. När man varit bortifrån ett tag märker man faktiskt hur skönt det är att bara vara hemma. :o)



Vad härligt att Amanda är så till freds. Det är annat än innan ni åkte då du stressade med magont varje dag.



Hoppas ni får en fin dag idag. Ser fram emot att få se bilder sen.

Kramar

2009-06-30 @ 15:45:53
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0