1177 Sjukvårdsupplysningen

2009-06-07 @ 16:47:58

Har precis pratat med Sjukvårdsupplysningen (1177)

Fick prata med en dam som studerat kring Kolik på spädbarn och vikom fram till att det med största sannolikhet är Kolik och att gå över till Semper inte var så bra för lilla Amandas mage. Så jag ska nu iväg till affären igen och inhandla NAN igen och sedan i morgon ska jag till apoteket och inhandla Minifom.

Nu gör vi ett nytt försök...och hopas p åatt få tillbaka våran söta lilla tok tös ;o)

Precis vaggat henne till sömns i vagnen i hallen så nu ska jag ta fram dammsugaren och städa lite..

♥ kram ♥

Kommentarer
♥ Emelie säger:

Jaha hade ni gått över till semper?

de är inte så bra ersättning har jag hört, många barn får ont i magen av den!

Kanske är de som spökar?

Vi håller tummarna för att de är de :)

Hur gick de med flaskan?







2009-06-07 @ 18:40:56
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Emma säger:

Tack så mycket för din kommentar! Hoppas att det blir bra med koliken, det är så otroligt frustrerande när de små liven bara skriker och har ont och ingenting hjälper.

/Emma

2009-06-07 @ 20:11:36
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0