Tredje dagen med GI

2009-07-30 @ 08:02:42

Jag ska bita ihop i en vecka. Ska se om detta kan ge resultat.

Frukost: *Äggomelett med tonfisk *Gurka
Lunch: *Räksallad med sparris och löjrom
Middag: *Grillad kyckling & korv *Sallad

Fick inte i mig någon mellis eftersom vi var ute i skogen och traskade. Fiket i bokskogen hade inget att erbjuda någon som går på GI Diet inte. Men jag klarade dagen bra i alla fall, viktigt att dricka en himla massa vatten.

Idag när jag ställde mig på vågen så visade den totalt -0,8kilo

Kommentarer
♥ therese säger:

Jag har oxå kört gi i våras...Gick ner 7 kg=) Har tyvärr gått upp alla igen nu över sommaren då jag varit grymt slapp... Ska börja på måndag igen.. Mår inte bra av att vara en tjockis=)=)

Kul att du oxå gör det då kan man inspereras av din mat sedel...

2009-07-30 @ 10:10:14
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0