Sovmorgon

2009-07-17 @ 10:45:59

Idag fick jag sovmorgon...sååå himla underbart skönt, var evigheter sen och jag behövde det verkligen. Men morgonen startade inte sådär toppen trotts allt. Gröten blev bränd och brödet smakade gamalt...jaja..
Dax att rycka upp sig och ut o promenera, två små trötta tjejer här hemma som behöver sova lite så vi tänkte ta en liten promenix till Falsterbo och tillbaka...

Ska lägga in lite bilder fårn gårdagens promenad också hade jag tänkt, kommer senare ikväll. Svårt att hålla uppdaterat när man har främmande och inte befinner sig hemma så mycket om dagarna...

Hopas ni får en bra dag! ♥

Kommentarer
♥ Linda säger:

Onsdag till onsdag tänkte jag.



JO promenader e nyttigt men du måste alltid låta din kropp varva ner även om det bara är långa promenader, muskulaturen och skelett/leder måste hinna med, för att inte dra på dig skador Iallafallär är det så jag lärt mig när jag läst till massör på hundsidan.

2009-07-17 @ 14:33:50
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Anna säger:

Gud vad du är duktig :D:D

2009-07-17 @ 17:36:58
URL: http://aaannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0