Presenter...

2009-07-28 @ 21:48:32

Idag kom ett brev på posten till lilla Amanda. Det var en resent från min morbror och hans fru till lilla Amanda. Dom kan tyvärr inte komma på dopet men skickade med en slant för att kunna köpa något till Amanda eller lägga i spargrisen.

Sedan fick hon även en present från biblioteket i Skanör. Alla barn som kommer till BVC och får sina första två sprutor fick tydligen en bok. En jätte fin lite tjockare bok med både rim, ramsor, visor och små korta sagor.



Hoppas hon blev glad över den :o)



Även jag fick en present idag. Det var från min älskade Jimmie. Eftersom jag är ute och promenerar så himla mycket som jag är just nu så behövde jag ett par lite bättre skor till detta. Så han gav mig dessa fina otroligt sköna skor.



Tusen tack älsklingen min!! ♥

Kommentarer
♥ anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥ säger:

Thea har också fått en sån bok!

2009-07-28 @ 22:20:18
URL: http://storasyrran.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Riktiga promenadskor är guld värt. Vilken omtänksam karl du har. Då slipper du kanske blåsor och blodförgiftning. ;o)

2009-07-29 @ 08:15:59
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0