Lite fix o trix

2009-07-03 @ 08:28:17

Igår fick vi ett riktigt ryck här hemma.

Jag var till Stoff & Stil för någon dag sedan och inhandlade i nya tyger så jag fick för mig att sy gardiner till Amandas rum, vårat sovrum och köket. För att vara första gången jag syt så tycker jag att det blev super fint.
Eftersom jag höll mig fullt sysselsatt med mina gardiner så tyckte jag allt att Jimmie också skulle ha en syssla =) Så jag bad honom gräva upp buskarna på framsidan och lägga plattor. Blev super duper fint!












Inatt sov Amanda 9,5timma. Jag klagar verkligen  inte. Antar att det är för att hon inte kan sova på dagarna i denna hettan så hon tar igen all sömn på nätterna. Så i morse vaknade hon vid 7.30 så sedan dess har vi nu varit vakna. Ska sy färdigt gardinerna jag började med igår tänkte jag...

Solen skiner i vanlig ordning. Jag klagar verkligen inte men skulle vara skönt med en mulen lite svalare dag å man kunde få göra lite mer sysslor här hemma. Det blir så hett nu inomhus om dagarna så jag orkar inte med någonting.

Ikväll är jag bjuden på PoolParty =) Ska bli super skoj och det är bara jag och Lilla Amanda som ska iväg.

Kommentarer
♥ Lina säger:

Sicken duktig kärl du har :-D

2009-07-03 @ 09:09:50
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0