Godmorgon onsdag

2009-07-22 @ 08:24:06

Jahaja...då var vi redan i mitten av denna veckan. Idag har vi lite planerat faktiskt.
* Gå till Apoteket och inhandla Minifom
* Promenera en MASSA då tävlingen drar igång idag igen
* Rensa bland alla gamla räkningar

Kanske inte så mycket skoj direkt men sånt som måste göras. Min underbara Jimmie jobbar från 11 så blir bara jag och lilla Amanda hela dagen. Gick upp redan vid 07 och just nu ligger lillan och sparkar för fullt i soffan, men snart åker nog ögonen igen och då tänker faktiskt jag också passa på att krypa ner igen. Är lite trött så måste ta igen mig, en bra bok i sängen låter fin fint tills vi startar våran dag ordentligt.


Kommentarer
♥ malin säger:

Så himla söt hon är! :)

2009-07-22 @ 11:03:38
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
♥ Sofia säger:

Hallå där... Såå himla underbart söt.. :)



Kramar

2009-07-24 @ 12:48:25
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0