Godmorgon lördag - Astrött

2009-07-11 @ 07:26:26

Så sliten jag känner mig idag. Vad har jag gjort egentligen?

Idag är en såndär dag man önskar man bara kunde ligga kvar i sängen och dra sig till 10-11 i alla fall. Men lillan hon ville minsann upp redan vid 6.30. Jimmie hoppade upp och tänkte ta henne men jag gick upp istället. Kommer nog försöka hålla mig vaken någon timma i alla fall sedan får han ta henne.

Vädret är inte de roligaste idag. Regnat hela natten och just nu är de blåsigt och molnigt. Bästaste Jesper fyller år i morgon men tänkte hitta på något skoj idag. Får dock se hur de blir med de eftersom vädret är som de är. Vet inte om Kubb och Brännboll är så skoj på en alldeles dyblöt gräsmatta?

Nu ska jag slurpla i mig morgonens första latte...läsa Mama tidningen som kom i brevlådan här om dagen...

Ska ni hitta på idag da?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0