Dagens stegresultat - 16.053steg

2009-07-18 @ 22:53:23




Trodde aldrig det skulle bli så pass många steg, men många korta promenader och lite städning hemma räckte iaf till 16.053steg. I morgon är sista dagen i denna veckans utmaning så är lite sugen på att få se er andras resultat för att veta om man har någon chans eller hur de ser ut...
Blivit sjukt sporrad av detta och så mycket som jag promenerat denna veckan var det länge sen jag gjorde. Hoppas på lite bättre väder i morgon så jag kan få ta en liten jogging runda också..ska försöka hinna med det två gånger i veckan i alla fall. Behöver dock Jimmies hjälp då eftersom de inte är någon höjdare att springa med den vagnen vi har...


Kommentarer
♥ Linda säger:

Måste jag vara vaken så länge???

2009-07-18 @ 23:43:40
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0