Dag 4 med GI

2009-07-31 @ 14:13:31

Jag trodde som sagt va att jag var super duktig igår som åt en massa vattenmelon istället för godis...men jag hade ju lika gärna kunnat klämt i mig lika mycket chips...men men...det känndes i alla fall lite nyttigare.
Som tur va visar vågen fortfarande minus så kan ju inte gett mig värsta bakslaget i alla fall.

I morse när jag klev upp på vågen så visade den minsann totalt en viktnedgång på hela 1,3kilo. Kan inte vara annt än nöjd faktiskt. Jag som hade tänkt lägga ner GI kommer absolut fortsätta. Igår var en lite jobbig dag men då googlade jag snabbt upp vilken typ av "godis" man kan äta och fick mitt behov stillat...

Frukost: *Äggomelett med tonfisk
Lunch: *Grillad kyckling med sallad och keso
Middag: 'Lax i ugn med fetaost
Godis: *Kiwi *Banan *Vanilj Kesella

     

Även lovat att lägga ut lite recept på den GI mat jag äter så det ska jag ordna..ska även försöka ha med bild på allt!

Kommentarer
♥ Malin säger:

Ska köpa och testa en MAM flaska då =) Jo visst är det bra att han fiser. Men jag tänkte att kanske bajset "rinner" snabbare igenom om inte en massa luft ska slinka före!!

2009-07-31 @ 14:30:20
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Emma säger:

Det såg riktigt gott ut! Jag tycker att det verkar svårt med GI, pastaälskare som jag är =), men det kanske kan vara värt att testa några dagar i veckan.



Jättefin blogg du hade, tittar in snart igen!



//Emma

2009-07-31 @ 14:31:45
URL: http://lifebyemma.wordpress.com
♥ madde säger:

Jaa lägg gärna ut recept & bilder så man kan ta efter, blev mer peppad att fortsätta GI-metoden när ja läser din blogg :P

2009-07-31 @ 16:01:05
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0