Bra start av dagen

2009-07-24 @ 09:28:44

Upp och hoppa redan 07.2o...Fixa med tvätten då vi har tvättstugan idag (varifrån kommer all tvätt?)
Sen fick jag ju se att jag ligger lite efter i steg tävlingen, bestämmde mig då för att bege mig ut på en morgonpromenad. Var riktigt härligt ute idag, friskt och lite svalare luft. Så jag bara gick,gick och gick. Blev till sist en promenad på hela 40minuter och snälla lilla Amanda har bara legat och skrattat och tittat på mig :o)

Hade ju tänkt sätta fart med GI-metoden...men blir en start på måndag då jag fått komma iväg och handla lite. nu väntar en stor tallrik med havregrynsgröt..


Kommentarer
♥ Sara Hansen säger:

Du är riktigt duktig min vän! Stolt över dig! Jag kommer förbi mellan jobben idag. Säg vid halv fyra ser du mig på ditt torg :)

2009-07-24 @ 10:26:30
URL: http://saralovethesea.blogg.se/
♥ Tessa säger:

Jag kör rivstarten.. då äter jag bara 2 ägg + några gurkskivor å vatten varje frukost... sen varierar jag på dagen med olika sallader..



Ja jag har varit riktigt aktiv dom här två dagarna.. men blir nog lugnare iadg för jag ska färga håret å så kanske de kommer folk å grattar Mathilda dag.. men jag ska nog göra ett försök iaf å få upp räknaren.. :-D



Hejjar på oss allihop iaf.. är ju huvudsaken att vi rör oss..!!!!!

2009-07-24 @ 11:47:58
URL: http://tessa84.blogg.se/
♥ froidan säger:

Tack :) Köpte dom på skopunkten :)

2009-07-24 @ 17:19:40
URL: http://froidans.blogg.se/
♥ Anonym säger:

Du menar Felix? Han föddes 8/3.

2009-07-24 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0