Äntligen måndag!

2009-07-20 @ 06:54:10

Inte många gånger i livet kanske om måndag är den mest underbara dagen i veckan, men idag är det faktiskt en väldigt underbar måndag. Vädret är piss ute, det bara blåser och är lite kallt, MEN vi ska ju till Halmstad idag och hälsa på släkten. Längtar så efter er!! Amanda ligger i vanlig ordning i sitt babygym och jag sitter med min latte. Hoppas på att hon blir trött om någon timme igen så jag kan få sove en liten lur. Vi tänkte bege oss vid 10-tiden.



Igår hade jag kärt besök. Eller besök kanske man egentligen inte kan kalla det. Jag satt inne och matade Amanda efter våeran "hemska" långpromenad. Då när jag tittar ut genom fönstret ser jag min vän Linas pappa gåendes utanför. Det var säkerligen 10år sedan jag träffade honom så jag var ju bara tvungen att springa ut och ropa på honom. Var riktigt kul att träffas igen. Hängde en hel del med Lina som liten och hennes pappa var alltid med på både all fotboll och innebandy så man har ju setts en hel del innan. Så han fick hälsa på lilla Amanda och hon lämnade tom en lten present, bestående av en liten kräka på hans jacka :o) Nu är nog Lina lite avis då hon ännu inte träffat Amanda IRL.
 

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Jag känner mig grymt duktig! ^^ Men jag får sota för det nu också. Satan vad ont jag har i mina fötter. Jäkla blåsor. Tur jag får vila några dagar nu iaf så dom får en chans att läka ut.

Har ännu inte ställt mig på vågen men något borde där väl ha hänt så mycket som jag gått. hoppas



Ha det så gott i Halmstad nu!

Kram

2009-07-20 @ 07:09:15
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ M --Har en liten bebis i magen! säger:

Jättefin blogg :)

2009-07-20 @ 20:05:24
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0