Trötter...

2009-01-20 @ 21:49:23

Idag är jag lite sliten måste jag medge. Jobbat nästan 13timmar och när man kommer hem fortsätter jobbet. Man har en hund man måste gå ut med, laga mat åt sig själv för att inte bli helt tokig och sedan är det diskning på schemat och jag borde verkligen orka med en dusch ikväll också. Men hur får man tiden att räcka när det bara är 24timmar på dygnet? Någon som har något knep?

Klockan är nu riktigt mycket och jag borde krypa ner i sängen om jag ska orka jobba lika många timmar i morgon. Men ett MÅSTE innan sängdax är att se ut handfat till toaletterna i nya lyan. Jimmie litar på mig för fullt och självklart vill jag inte göra honom besviken. Ska ta mig en kopp varm choklad nu och sedan krypa ner i sängen med katalogerna och se vad jag kan hitta för vettigt till ett bra pris.

Blir inte så mycket mer vettigt skrivet idag utan får ta igen det senare. Mycket jobb i veckan och flyttande också för den delen. Men allt är under kontroll och vi mår toppen både jag och lillen i magen och Jimmie. Men självklart är det lite stressigt just nu.

Natti Natti....

Kommentarer
♥ Malin säger:

Hej Marie! Va roligt att hitta dig! Hoppas allt är bra. Ett stort grattis till magen =)

Kramar/ Malin Svensson

2009-01-21 @ 10:55:10
♥ Amanda säger:

Du har blivit utmanad i min blogg! ^^

2009-01-21 @ 14:01:12
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Malin säger:

Du får ta hand om dig gumman och inte jobba så mycket. Tänk på din lilla flicka!

kram

2009-01-21 @ 17:48:10
URL: http://malinannajosefine.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0