Köket kommer...

2009-01-29 @ 19:17:14

Nu blev det lite brådis helt plötsligt.


Fick precis veta att köket är på väg från Ballingslöv hem till oss i Skanör.

Uppstod genast ett problem eftersom ingen är på plats och jag kan ju inte åka ner för att bära en massa saker. Vad hade man då gjort utan världens bästa grannar? Då hade man inte kommit nån vart. Jag fick med mig underbara Ferdi och Malin som hjälper mig med köket så de kommer in ikväll och kan bli uppsatt i morgon. Som tack för allt får man ju bjuda på en smaskig pizza på Santa Lucia ;)

En liten bild på köket i fredags förra veckan




I morgon kan ni förhoppningsvis få se en bild på hur det kommer bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0