Borde packa, men...

2009-01-16 @ 17:46:37

Jag borde verkligen ägna denna kväll och helg åt att packa så mycket som möjligt i vårat hem inför flytten. Men tror ni jag orkar de? Nej det gör jag verkligen inte.
Ska inte komma med bortförklaringar egentligen men en anledning till varför jag inte orkar just ikväll är för att ryggen smärtat hela dagen. Jag har kämpat igenom en dag på jobbet, sittandes, ståendes och runt vandrandes på kontoret i hopp om att de skulle kunna gå över. Men det vill verkligen inte ge me sig. Sitter hemma i underbara soffan just nu, men inte ens underbara soffan kan få slut på ryggontet. I natt ska jag jobba mellan 23.30-04.30 och detta sittandes på en barstol i entrékassan. Inte tror jag direkt att detta heller kommer göra susen. Men det är ju sista helgen så lika bra att bita ihop.

Nu är det bara 12-13dagar kvar till vi får komma in i nya boendet. Allt kommer troligen inte vara klart till dess. Köket kommer samma dag som vi flyttar in. Men vi kan iaf utnyttja ovanvåningen och vardagsrummet. Äta får vi väl göra på restaurangen så länge ;) Ut måste vi från nuvarande lägenhet till den 29e. Dagen efter är det besiktning och jag vill städa undan ordentligt. Inte så sugen på att få lämna ifrån mig av den deposition vi lämnat.

12-13dagar kvar och vi har i stort sett inte packat någonting i lägenheten. Man har ju mer "skit" än man tror när man börjar. Har några tomma kartonger kvar i köket så ska väl små plocka lite av det jag känner att jag orkar. Annars så får de bli ett ordentligt nästa helg då jag är ledig. Ingen som är sugen på att komma o hjälpa till?! ;-)

Ingen som har lite tips på hur jag ska bli av med detta ryggont?

Kommentarer
♥ Tessa säger:

Jag är mycke mer nervös den här gången än första gång. Nu VET jag hur j*vla ont de gör.. :-) de visste jag inte första gången... förhoppningsvis går de snabbt!!!

2009-01-16 @ 18:44:50
URL: http://tessa84.blogg.se/
♥ Tessa säger:

ne jag kan inte direkt påstå att de skönt.. :-) Men de är verkligen värt det. och man glömmer ALL smärta efteråt.. Annars skulle folk inte skaffa mer än ett barn.. :-D

2009-01-16 @ 19:29:53
URL: http://tessa84.blogg.se/
♥ Maria säger:

Vi ska till Barnmorskegruppen här i Göteborg. Det kostar 500 kr inkl ett foto vad jag har förstått. Ganska överkomligt ändå för att få stilla sin nyfikenhet. Vi fick inte alls veta nåt på vårt rul. Ser verkligen fram emot måndag nu!

2009-01-16 @ 21:13:19
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Emelie säger:

Hej..

Kikar in på din blogg.

Såg din vagn, kan ju VERKLIGEN rekomendera den vagnen, jag har själv den till min tjej..

Och jag har inte ångrat mig 1 SEKUND!! :)

Slå till vettja...



ha d bra så bra.. Föresten, vilken fin mage du har..

2009-01-17 @ 09:37:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0