Utmaning

2009-02-20 @ 08:45:13

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 172 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Egen företagare med stor framgång, en bra mamma ;)
3. Vad pluggar du? Instruktionsboken till min kamera
4. Har du långt hår? Axellångt
5. Vilken hårfärg har du? Brunt
6. Sminkar du dig? Ja,men ytterst lite
7. Har du haft sex senaste månaden? När man känner sig som en stor "Heffaklump"?
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart/vita
9. Har du kysst någon idag? Nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?Jajjamen
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda såklart!
3. Hur många syskon har du? 2 storebröder
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Ringer i helgen igen,Puss
5. Hur många ställen har du bott på ? 12olika bostäder
Uppsala, Storvreta, Vänge, Torrevieja, Malaga, Malmö, Skanör
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Pappa, han är en riktig retsticka ;)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är riktigt snälla. Bröderna betyder mycket!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 2veckor.Nyligen blivit moster o busade med lilla Alva lite.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Torsdag förra veckan. Fika med Sara på Espresso House
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Måste varit Sara, evigheter sen.
3. Har du kysst nån kompis? Nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Lina, sedan 2a klass.
6. Vem känner dig bäst? Sara och Jimmie såklart!
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja det hade jag nog.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, absolut inte.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja..
2. Klä dig annorlunda? Lite feg me de kanske
3. Vara dig själv? Absolut
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Gjorde de förra sommaren iaf, fråga mig inte om "beach" 2009
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja,naturligt jue ;)
6. Pierca dig? Ja
7. Ha sex på offentlig plats? Nja
8. Vara omogen? Absolut,barnslig mest hela tiden ;)
9. Äta småkryp? HATAR alla typer av småkryp

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
Igår
2. När var du på semester senast? 2veckor sedan, tripp till Uppsala över helgen.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Orange
4. Är ditt hår tråkigt? Börjar bli dags att besöka frissan
5. Vem såg dig naken senast? Jimmie
6. Hur ofta duschar du? Varje/varannan dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Tidigt!! 21.00 kanske? Jag är faktiskt gravid :p

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Kul att läsa detta. ^^

2009-02-20 @ 10:30:26
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Anna säger:

grymt fint kök nu börjar få också =)

vet ni vad de kmr bli? tjej? kille?



kram

2009-02-20 @ 12:04:11
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Anna säger:

ÅÅhh :)

Ja vi vill ta reda på vilket kön.. Jag är jätte nyfiken.. Ska på Ultraljud 23 mars :)

Mm den där boken är bra, har börjat fylla i de lilla man kan göra än så länge ;)



Har du mått bra under graviditeten eller några speciella svackor?

kram

2009-02-20 @ 12:15:20
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Anna säger:

Jag har precis sista 2 veckorna börjat må grymt bra, inget illamåenade nästa alls.. aptiten är väl sisådär med :S visst känner man sig hungrig men jag äter mindre än vanligt..

sover känns de som jag gör hela tiden. Måste sova på eftermiddagen jag med.



jag har ett riktigt tungt jobb. jobbar på en bygg-stormarknad. just nu är jag sjukskriven ;/



har ni funderat ut något namn ännu då?;P

2009-02-20 @ 12:56:30
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Anna säger:

Amanda är jätte fint! :) Ella lika så..



Jag har känslan av att det kommer bli en flicka.Har känt det sen första början.. Nästan alla tror det med.. förutom min bror och pappa.. dom gissar på pojke!



Emil, Ebba har vi som alternativ just nu! :)

hade du känslan av att du trodde det var en liten tös i din mage?





2009-02-20 @ 13:05:49
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Anna säger:

För mig spelar det ingen roll, jag blir absolut lika glad för vilket som visar sig i min mage! :D



En vagn handlade vi häromdagen.. Annars inte så mycket ännu faktiskt..



Något spec du inte klarar av att äta nu när du är gravid som du älskat innan?



2009-02-20 @ 13:21:05
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Anna säger:

Nä jag har inte känt första sparken.. När kände du din? Vilka vecka ungefär? :):)



Godis i stor mängd har jag svårt för nu, samma gäller vitlök, kaffe lika så! Jag har blivit en Te-drickare nu!

Och röror/gäggiga röror av alla dess slag. Så som skagenröra etc. Det funkar inte heller just nu alls.

2009-02-20 @ 13:29:50
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Sara säger:

Ha ha vem du sov över hos senast :) ha ha I know I know! me me me, då vi hade druckit lite för mkt på champagneminglet, eller kanske aboslut 100 festen med gratis dricka. Det var tider det, eller inte :) Såå längesedan jag var ute och gjorde stan. Du är bäst gumman! Längtar såå till att bli tantsara.

Pussas

2009-02-25 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0