En liten lista...

2009-02-22 @ 14:30:52

HAR DU:


En bästa vän:
Absolut.
Haft ett seriöst förhållande: Har en seriöst förhållande ;o)
Dejtat en av dina bästa kompisar: Jo, det slutade inte så väl.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja det har jag faktiskt
Fått ditt hjärta krossat: Jo det har vi väl alla fått någon gång? :o(
Haft ett one night stand: Man har väl inte alltid varit den bästa...
Skrikit åt en lärare: Nej, dom visade jag respekt faktiskt.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Mmm..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Små vita lögner var det gott om ett tag :oP
Några smycken som kostat över 1000 kr: Måste jag fått i present i så fall...


DAGENS:


Klädsel:
Mörkblå Jeans och svart/grå randig cardigan
Smink: Lite foundaition och ögonskugga för att piggna till
Frisyr: Nytvättat men ofixad frisyr, lite lockigt...
Låt: Takida - Poisoned
Vill ha: Sommar
Sjuka: ??!!
Drog: Datorn och bloggande ;oP
Saknad: Bebben i magen
Köp: Mjölk
Godis: RomerskaBågar
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse : Att graviditeten börjar synas ordentligt, man känner sig inte så himla sexig längre direkt.


FÖRSTA:


Bästa kompis:
Stina sedan lågstadiet. Men mest kontakt med Lina sedan samma tid.
Bil: Volvo V70 -06a ;o)
Kärlek: En sliskig spanjor :oP
Husdjur: Huskatten Elvis
Semester: Spanien redan som 8åring
Jobb: UlvaGubben
Köpta skiva: Ojda,det var ju ett tag sen. Kanske någon Yabba-daba-dace eller Smurfhits :o)
Piercing: Naveln redan som 14åring
Konsert: EMINEM i Globen 1998
Fylla: 15år....usch det vill nog både mamma o jag glömma!


SISTA:


Personen som smsade dig:
Malin, gamla grannen från Annestad
Personen som du kramade: Jimmie såklart ;o)
Peronen som ringde dig: Storebror MickePicke
Personen som du ringde: Storebror Peter
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Var nog igår...
Alkoholdrycken: Det kan jag faktiskt inte minnas...varit ifrån alkoholen i över 7månader
Bilfärd: När jag åkte med Jimmie till hans jobb idag
Filmen du såg: På Bio: "Valkyria" Hemma: "Sjätte Sinnet"
Gången du grät: Glädjetårar då jag den 6feb fick träffa min brorsdotter Alva för första gången.
Måltiden: Frukosten i morse

Kommentarer
♥ Hille säger:

Vi har köpt delar av vagnen. Liggvagn är beställd men dröjer lite. Sittvagnen har vi hemma. Sen har vi köpt babysitter, några få klädesplagg, Vällingdoserare och imorgon kommer bilbarnstolen hem som vi ska köpa av en kompis. Hon har en ny som hon använt i två månader så vi passade på att ärva den. Så lite har vi köpt. Men sen ska vi få låna eller få jag vet inte hur det blir. Men täcken av Lisa till sängen, där finns även sängkläder om vi vill ha det med. Ska dit och riva runt lite har jag tänkt när jag ska hem nästa gång.

2009-02-22 @ 15:46:10
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
♥ emelie säger:

Har du kikat in på bloggkoll.se??

Där igenom kan du hålla koll på alla bloggar, slipper du klicka in dig på alla!! :D



Ha en fortsatt trevlig kväll

2009-02-22 @ 17:59:57
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0