Sömnlös natt

2009-02-28 @ 09:26:59

Usch inatt blev det inte många timmars sömn...vaknar varannan timme och måste upp på toan för att kissa och snyta mig...även varit riktigt jobbigt med sendrag de senaste dagarna,undrar vad det kan bero på?

Pallrade mig upp vid 08.00 iaf och har hunnit få i mig frukost och varit ut med hunden en sväng. Skönt att vara uppe så tidigt för det är verkligen helt tyst ute. Mötte nån enstaka "power walk" fantast men annars så var vi ensamma längst stigen där vi går.

Ska om en liten stund gör mig iordning för att åka till frissan och sen ska nog jag och karl iväg för att köpa bilbarnstolen. Det är väl egentligen den sista riktigt stora utgiften till bebben, annars är det mesta inhandlat. Fattas en madrass till sängen men det kan vi ta längre fram. Känns skönt att allt är fixat nu. Tiden går fort och det är ju "bara" 52dagar kvar till BF och jag har bara 20dagar kvar på jobbet.....

Kommentarer
♥ Sara säger:

Hurtbulle kan man verkligen säga om dig, uppe med tuppen ;)



Puss

2009-02-28 @ 09:50:41
♥ Emelie Ohlsson säger:

usch de är inte roligt när man inte får sova..

Hoppas du får sova bättre inatt!

såg du länken till min annons??

De kanske är nått du fastnar för.. =)

De är användt VÄLDIGT lite..

2009-02-28 @ 16:19:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0