Ryggbesvär

2009-02-09 @ 19:47:20

Nu blir det en hel del beklagande i bloggen så du som inte vill läsa kan hoppa vidare till något annat.

Jag har nämligen så sjukt ont i ryggen. Suttit i sedan i fredags och det vill inte ge me sig. Den som ändå hade ett badkar hemma så man kunde få krypa ner i värmen och slippas smärtan för en stund. Testat duschen men är inte alls lika effektivt :( Lite massage kanske? Men av vem? Ja just ja, kom på att det är massage på jobbet på onsdag *jippie* Då ska hon allt få passa på o klämma lite extra.
Det värsta med denna ryggsmärta är att man blir så jädra gnällig. Orkar inte med någonting alls utan skulle helst bara vilja ligga i sängen hela kvällen,men hur skoj är det da? Efter en dag på jobbet är jag helt förstörd och det är nära tårarna kommer.....Bläääää...Vill just nu att tiden ska gå väldigt mycket snabbare så man kan få bli av med detta faktiskt.

Sååå uttråkad jag är just nu. Varit ut med Baileys på en lååång promenad och har just nu tvätt i tvättstugen. Lagom spännande kväll man har. Nej inte direkt. Man kanske skulle krypa ner i sängen trotts allt, allt för att glömma bort ryggen en stund. Nej nu får jag skärpa till mig, ska plocka ut de sista där nere i tvättstugan och sedan ska jag slappa framför tvn.

Hoppas du har en bättre kväll än mig!

Kommentarer
♥ Malin säger:

Jag hade gärna bytt rygg med dig, men jag har också en ond rygg. Jag har en snäll sambo som smörjer in min rygg med såndär värmekräm.Det blir ju ingen massage, men det är iaf lite skönt och hjälper lite mot smärtan! Ett litet tips bara =)

2009-02-09 @ 21:55:19
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Maria säger:

Jag tycker inte man ska skämmas för att man gnäller när man är gravid. Allt är faktiskt inte så där rosenrött och härligt som vissa vill få det att framstå som. Sanningen är mycket brutalare :) Man känner ju inte igen sin egen kropp för fasen! Man åker på en massa konstiga krämpor som man ibland inte ens visste fanns...

2009-02-10 @ 10:12:29
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
♥ Malin säger:

Vilken underbar kommentar av Maria.

För ibland känns det tabu att klaga när man är gravid!

2009-02-10 @ 19:07:57
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
♥ Lina säger:

mmm "sista tiden" är inge vidare kul. Men det är bara att stå ut. Du förstår inte hur obeskrivlig känsla det är att få fram den lille sen :-)

Men det ska ni snart få uppleva.. klaga på du! det behöver man :-P

kramkram

2009-02-11 @ 11:32:09
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0