Mys i Skanör

2009-02-14 @ 20:43:55

Alla Hjärtans Dag och allt. Vad kunde då passa bättre än en klarblå himel, svag vind och en långpromenad längst Skanörs strand?




Jag klev upp ganska tidigt då jag tyvärr inte sover lika bra som tidigare längre. Jag tog en promenix med vovven i bostadsområdet runt hörnet och inhandlade färska frallor till frukost. Väckte Jimmie kring 10.30 tiden och det blev en trevlig frukost ihop och jag överraskade tom med en ros på frukostbordet, det är ju trotts allt Alla Hjärtans Dag ;)

Eftersom solen sken så underbart ute så bestämde vi oss för en promenad ihop. Gick längst med naturreservatet som vi har precis utanför och gick sedan vidare in på Falsterbo golfklubbs bana och avslutade promenaden längst stranden. Var riktigt kallt ute men solen och den klar blåa himlen tog verkligen priset och det var skönt att få komma ut.
Bailey har dock inte riktigt förstått det här med snö och kyla än tror jag. Först så rullar hon runt i snön och verkar njuta av den kylan och sedan ska hon i havet för att jaga fåglarna också. Får hon inte en förkylning på detta så är det ett mirakel!

Jag älskar i vanliga fall verkligen att promenera och jag njöt av denna promenad också. Men det känns att kroppen inte är som den brukar längre. Gjorde riktigt ont i höfterna efteråt och jag var så himla tung och seg i benen. Men jag behöver röra på mig och det har faktiskt hjälpt mot min rygg idag. Än så länge ingen smärta alls :)



Solen skiner underbart på stranden!




Baileys tar sig ett dopp!




Baileys skuttar fram mellan sand dyningarna


 


Vårat nya hem i Skanör!

Kommentarer
♥ Anna säger:

Mysigt =) Väntar på bilder från erat nya hem =) Kram

2009-02-14 @ 22:02:55
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0