Julbak ♥

2009-12-21 @ 22:20:25



Idag har jag och Mia varit ner en tur på stan.
Tanken var att vi skulle julshoppa lite, men det var alldeles för mycket folk så vi gav upp det ganska snabbt.
Mia o min kära bror Peter är inte så glada i att åka buss, och efter dagens tur så förstår jag dom. Vi fick först vänta på bussen i 30minuter och sen när vi skulle hem var bussen över-full. Aldrig mera buss i Uppsala det kan jag lova!

Efter att ha varit ner en tur på stan så blev det en julbaks kväll hemma i Sunnersta.
Vi fick gjort Farinsockerbröd, knäck, ischoklad och pepparkaks deg.

Nu väntar sängen och i morgon en ny dag med shopping!




Kommentarer
♥ Amanda säger:

Vad smarrigt det såg ut! Duktig du är som bakar och står i. Hur fasen hinner du med allt?? :)

Min tid räcker då aldrig till. jag har inte ens hunnit gjort några julkort i år. Tråkigt men sant.



Passar på att önska er en riktigt god jul. Här är det ett par upptagna dagar som väntar så vet inte om jag hinner titta in något mer.

GOD JUL!

Kram

2009-12-22 @ 07:51:28
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0