Vi hade i alla fall tur med vädret...

2009-08-02 @ 18:21:26

Ja, jag och Amanda hade precis väldig tur med vädret.

Skulle ta en kvälls promenad för jag märkte att hon började bli lite gnällig och trött. Precis när vi kommit ut känner jag lite små stänk komma ner från himlen, avtog dock ganska så fort så vi fortsatte våran lilla promenad. Sen på vägen tillbaka hem så kom det STORA stänk från himlen, var dax att börja ta dom stora raska kliven hemmåt. Precis när vi kommer innanför dörren så öppnar himlen sig....

Vi hade i alla fall tur med vädret :)


Kommentarer
♥ Frida säger:

Tur där! :D



Jaa, dock tror jag inte att det är så bra med olika dieter sålänge man ammar.. men sen så, GI verkar ju både vara gott och fungera bra!

En pulsklocka har jag faktiskt redan, sprang en hel del innan graviditeten men fick sluta med både promenader och löpning rätt tidigt då jag inte mått så bra i början.. Nu tycker jag att det blir svårt att ta hjälp av pulsklockan till "promenadträningen" som det först och främst kommer bli innan jag byggt upp kroppen igen... Hur lång tid efter förlossninge tyckte du att det kändes "okej" att vara ute och gå? vara ute och gå längre än 10 min åt gången alltså.. träningsgå..? Kan ju erkänna att jag längtar tills man kan lägga kulan i en vagn och röra sig som förr igen.. ;) Ha det bra!

2009-08-02 @ 19:31:15
URL: http://ivantanpaenliten.blogg.se/
♥ ♥ Nina ♥ säger:

Än så länge har jag bara kommit till de stora, som boråstapeter å så. Vi köpte via nätet sist, men de hade slutat ta in tapeter =( Dumt. Hojta gärna om du trillar på nån sida. http://www.maleributiken.se finns iofs!



Ja bord jagas, hoppas vi hittar nått! Hojta där å ;))

2009-08-02 @ 19:56:12
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0