Sovmorgon

2009-08-14 @ 16:45:34

Trotts att lillan vaknade redan vid 04.30 så fick jag sovmorgon.
Hon somnade om efter bara 1,5 timma och sedan vid 07.30 kom svärmor in och tog henne. Försökte sova så länge jag kunde men vid 09 så gick de inte längre. Tänk vad livet förändras när man får barn, nu kan man inte ens ta en sovmorgon längre *hehe*

Idag har vi hunnit med en liten shoppingrunda till ett ställe som heter Gränbycentrum. Hittade ett par super fina skor som jag ska ha på Amandas dop(bild kommer senare ikväll), blev en zebrafärgad dregglis till Amanda och så var det dax för ny Minifom och Sempers-magdroppar. Hoppas det är sista svängen med droppar....

Nu är det dax för mat...mumms!!

Kommentarer
♥ Mia säger:

oh vad hjärligt, alltid kul o handla. Glömde skriva vart i skåne vi bor. Vi bor vid klippan:) om du vet var det ligger? Nidå? Kul med dop då har ni fullt upp nu?

kram

2009-08-14 @ 17:10:02
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
♥ Elin - Ett hus till oss säger:

Så härligt med lite sovmorgon :)



Spännande att se de nya skorna! Ha en underbar kväll!

2009-08-14 @ 17:59:49
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
♥ Emma&Sigge säger:

Hej.

Hoppas allt är bra med er, din dotter är ju UR GULLIG!

eftersom jag tipsade lite om minifon så tänkte jag bara berätta att jag har nyss slutat ge dom till Sigge, I måndags för att vara exakt, an är 5månader.

Jag har nog varit lite bekväm och använt dom länge, inte för att det är nån fara att använda dom länge efter som dom verkar på en gång oc stannar ie kvar i kroppen.

Aja jag tänkte iaf berätta att det gick bra att sluta med Mini dropparna, han rapar och pruttar som vanligt.

Så du inte är orolig för att sluta.



Ha det bra.



MVh Emma&Sigge

2009-08-15 @ 21:52:25
URL: http://emmalouisebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0