Måndag - Ny vecka

2009-08-10 @ 09:52:34

Jahaja, då var det måndag igen da och en ny vecka tar sin början.
Knappt att man har koll på dagarna längre eftersom man går hemma hela tiden. Men idag har jag fått en hel del gjort på morgonen.
-Ringt körkortsenheten
-Ringt Marianneboden
 Körkortsenheten då jag behöver skicka in nya papper om mitt körkort för att få det tillbaka den 12oktober*lycklig* och Marianneboden ringde jag för att där ligger ett paket fårn H&M till mig. Men eftersom jag inte befinner mig hemma på ett bra tag så kommer det skickas tillbaka om ingen hämtar det. Ska se om inte Jimmies snälla syster kan hämta det åt mig nu när hon är nere i Skanör och "snor" vårat hus under en vecka :)

Brorsan o hans tjej är ute på den dagliga morgonpromenaden, men jag hoppade över den idag. Har istället gjort lite ärenden vid datorn, busat med Amanda och sovit en kortis till. Men snart kommer övriga familjen hem i huset och då väntar en frukost och sedan får vi se vad dagen erbjuder. Inte nå vidare båtväder idag iaf, så det blir något annat äventyr. Idag passar det mig att strosa på IKEA eller liknande eller bara sitta ner och ta en fika....

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Värst vad du var driftig idag. Heja Marie! ^^

2009-08-10 @ 10:26:37
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0