Lördagsmys

2009-08-01 @ 22:22:19


(Amanda på golvet medans jag rensar hennes garderob)


Amanda har precis somnat och jag har äntligen lite egentid...

Eftersom det är lördag så får jag unna mig lite gottis..så jag köpte lite smågodis (2hg) och en Cola light att ha framför "Snuten i Hollywood" som går på TV ikväll.

Vad har vi gjort annars idag?

Jo vi har rensat i Amandas garderob. Plockat undan det hon inte kan ha längre och fördelat det hon har i 56 och 62..Måste se så att hon har det hon behöver och det har hon mer än gott och väl. Lite tynnre är det i 68 och tur är väl då att kläderna jag köpte idag beställde jag i just 68. Hon växer så det knakar. Bodysarna växer hon ur fort men byxorna är det värre med. Har 62 i body och överdel men bara 56 i byxor. Hon är lite liten runt midjan våran lilla tjej ♥


(Skulle vara med och rensa lite också!)

Vi var även och hälsade på Jimmie på jobbet. Där unnade jag mig ett litet glas Rosé. Man får inte glömma bort o leva tycker jag. Har absolut kompenserat detta med alla mina promenade idag...blir nog nästan 20tusen steg idag.

Nu ska jag njuta av mitt godis och kolla på filmen...

Natti Natti ♥




Kommentarer
♥ Linda säger:

Du vet jag har lagt minnet i brevlådan, jag får kanske ta och hämta det igen så jag vet vad jag skriver till folk. Ja du kanske kan hoppa in hos tess, så kanske vi kan köra vår tävling nästa vecka, när mitt liv kommer i balans igen.

2009-08-01 @ 22:31:13
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0