Lördagen i bild

2009-08-15 @ 21:02:29

Även idag fick jag en härlig sovmorgon. Svärmor kom in vid 07.30 och hämtade lilla snorpan och sedan sov jag vidare till 09.30. Svärmor kom in med en kopp kaffe men jag var redan redo att komma ut i civilisationen så jag tog med mig koppen kaffe och satte mig på verandan på framsidan. Främande hade dom i Hagby (som vanligt) och dom rackarna fick tom en hel hög med kantareller. Så till lunch blev det stekta kantareller på macka *mums*




Sedan har jag hunnit hjälpa till lite på tomten. Kjelle har opererat sin "Halgus Limitus" så han får inte gå runt en massa. Så Ammis och jag fixade gräsmattan. Ammis klippte och jag gjorde finliret kring stenar och rabatter, ganska nöjd över resultatet faktiskt :) Skoj att ha lite trädgård att arbeta i. Längtar ännu mer till ett husköp *drömmer mig bort*



Amanda har varit en riktig liten ängel idag. Sov 2timmar på förmiddagen och 2timmar mitt på dagen så hon har äntligen fått sin sömn och är vl antagligen därför hon varit på så bra humör också. Legat i sitt babygym och bara pratat och skrattat åt allt och alla. När faster kom och hälsade på henne så upptäckte jag något nytt också. Amanda har lärt sig lipa!!







Nu ikväll så sitter jag själv hemma i detta stora hus då restrerande är på partaj. Amanda somnade redan vid 19.30 och sedan dess har jag suttit här på bloggen och kikat runt lite, har en massa att ta igen eftersom man har "semester" och fullt upp hela dagarna. Jag har även min "unnar-dag" dag så köpte lite lösgodis som jag nu tryckt i mig...



Ska sätta mig i fotöljen och kika lite på TV och sen blir det nog en tidig kväll ikväll igen. Det är slitsamt att vara ensam med en liten som jag tidigare skrivit och även fast man går och lägger sig tidigt så är man trött mest hela dagarna. Vet inte hur många koppar kaffe det går åt men det är en HEL DEL...

Hoppas ni har en fin helg!

I'll be back tomorrow!

Kommentarer
♥ linda säger:

Pinsamt!

Inte alls pinsamt ;O

Jag är fan jag du är du.

Min bebis är ngn stans i grekland där fick han bo.

Bor med en vettig familj.

Han hade cp arm på en av armarna!

Varför ha kvar?

Jag och Daniel hade det inte bra

Fuck

2009-08-15 @ 21:40:02
URL: http://lindasnyggingen.blogg.se/
♥ Anna säger:

Var är Jimmie? Jag har missat det. Mysig dag ni haft =) Kramar

2009-08-15 @ 21:43:59
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ Anna säger:

Absolut. Jag kan mejla mitt nr till dig på FB, ok? Så kan vi boka in en tid, va roligt!

2009-08-15 @ 21:49:08
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ linda säger:

Skämmas ?

Nej sluta lägga dig i innan du blir om stylad.

Haha till fjortis Gumman ! :D

2009-08-15 @ 21:50:10
URL: http://lindasnyggingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0