Aldrig mer ett Biobesök

2009-08-28 @ 10:51:00

Igår kväll fick vi barnvakt och även så min bror och hans tjej, så vi passade på att gå på bio. Sist jag var på bio såg jag en Bond film och jag somnade nästan innan den hann börja och sov ända till eftertexte, efter det bestämde jag mig för att aldrig mer gå på bio, men men....

Något som irriterar mig grymt på bio är dock reklamen och allt tjaffs inan själva filmen börjar. Igår skulle filmen börja 18.10 men kom inte igång förrän 18.40. Vad är problemet?
Man stressar in till stan som en tok, letar parkeringsplats och sitter fint på sin plats i salongen till strax innan 18.10. Dom börjar med att visa reklam...stänger aav reklamen och det blir bara en svart bild...sedan efter 10minuter sätter dom på lite mer reklam o så fortlöper det alltså under hela 30min. Jag kommer då aldrig mer betala 95kr för att gå på bio. Jag kan vänta till filmen kommer ut som hyrfilm och sedan sitta i lugn o ro i min soffa utan att stressa och leta efter parkeringsplats...

Idag bär det av mot Norrtälje och kära Lina,Jonas och Elliot...ska bli super trevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0