Utmanad

2009-04-03 @ 19:25:05

Fick precis se att jag blivit utmanad av Maria


Fråga 1: Vilken mat äter du ofta?
Svar : Pasta, kyckling

Fråga 2: När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller hjälper du till att duka av?
Svar: Beror väl på vem jag är hos,men oftast hjälper jag nog till att plocka av.

Fråga 3: Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: Vid min bärbara i köket.

Fråga 4: Köper du ofta trisslotter?
Svar: Nix. Jag är väldigt emot spelande.

Fråga 5: I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Svar: Spanien där jag varit allt för många gånger nu. Dax för något annat kanske.

Fråga 6: Vilken TV-kanal tittar du helst på?
Svar: Har bara 1-2-4 så då får jag svara 4an. När jag nu tittar på TV.


Jag utmanar

♥  Lina
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0