Underbar dag

2009-04-23 @ 20:07:42

Idag har varit och är det en helt underbar dag. Nästan glad över att lillan inte valt att komma ut just idag. Jag har istället fått sitta i solen hela dagen och bara njuta av tillvaron. Men nu har jag bränt mig i ansiktet o ska nog hålla mig ifrån solen lite :o) Så nu kan tösabiten titta ut.

Precis fått i mig en matbit och sitter i min "ensamhet" i köket. Det blir jobbigt med en massa folk hemma så jag flydde fältet lite genom att sätta mig vid datorn och plugga in lite musik i öronen*underbart* Sitter här och diggar till Milow och saknar älsklingen min som jobbar ikväll. Världens underbaraste älskling Jimmie som jag är så lycklig över att få dela varje dag med!! Jag sitter och saknar våran dotter också, hoppas på att det snart kan dra igång. Jag behöver nog lite vila om det ska hända något, hon vill nog inte komma ut till denna stress jag känner just nu....nej nu ska jag bara slappa ikväll och vara ensam i köket ;o)

Hoppas alla ni andra har en underbar kväll...ska försöka hinna läsa ikapp lite bloggar, ligger efter nu när man har annat planerat varje dag!

♥ kram på er alla ♥

Kommentarer
♥ josefine säger:

Kan man inte få se en bild?! (: på magen?

2009-04-23 @ 20:32:20
URL: http://stoltforlovad.blogg.se/
♥ Elin säger:

Det har verkligen varit superväder idag och det ska tydligen hålla i sig! Jippie! Måste säga att du valt en BRA tid att få barn på, våren är underbar!

Kram

2009-04-23 @ 20:38:43
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Kommentarerna funkar inte för mig. Jag blir galen!!



Lapisera är att typ etsa bort överbliven hud som blir runt knappen. Kroppen försöker juh själv att läka hålet han har i magen så där växer hud emellanåt som kan bli väldigt irriterad och som man alltså "bränner" bort.

2009-04-23 @ 20:50:40
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0