Massa sammandragningar

2009-04-14 @ 15:40:44

Inga förvärkar eller någonting har jag, men en massa täta sammandragningar. Har känt av de tidigare under graviditeten men då har det var i samband med en stressad situation, just nu ligger jag ju bara på soffan men ändå är dom väldit täta. Och detta är ju inte så himla skönt kan jag meddela.
 Något annat som är jobbigt just nu också är att jag känner mig så fruktansvärt varm hela tiden. Har massa fönster öppna i huset men ändå är det såååå varmt. Stackars Jimmie fick stå ut med en grinig gravid Marie igår när jag bara beklagade mig över detta hela tiden. Ska försöka skärpa mig idag men inte konstigt att det är lite tungt och grinigt nu i sl utet. Man vill ju bara att den där lilla prinsessan ska kika ut.

Ligger i soffan idag också o bara slappar för jag känner mig så matt. Tittar på Sjukhuset via webben och fått se en massa söta bebisar komma till på förlossningen. Gissa om man själv är ännu mer taggad och redo?! Helt sjukt vilken känsla det måste vara sen när hon ligger där på ens bröst och man verkligen inser att det är på riktigt allt och vi har faktiskt en liten dotter. Längtar sååå efter den dagen  och hoppas att den kommer SNART!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Men sammandragningarna kanske gör någon nytta iaf? Du ska se att det är nog inte långt borta nu. :o)

2009-04-14 @ 16:19:03
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen säger:

Kika in min bloppis. Du kan fynda billiga och fina barnkläder!



(har även 2 tävlingar!)

2009-04-14 @ 17:03:02
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
♥ Madde - blivande tvåbarns mamman! säger:

ush ja, sammandragningar är inte roliga men bra, de är ju en förberedelse för kroppen så de är ju helt naturligt. tror inte du håller henne inne enda tills den sagda bf-dagen, men försök inte tänka så mycket på de, även om de är drygt, tungt & man bara vill ha ut dom, helt plötsligt är de igång, och de brukar vara när man minst annar de..... =D

2009-04-14 @ 19:45:53
♥ Helle säger:

Känner igen det där med tröttheten mot slutet och att man är varm hela tiden.

Ta det bara lugnt du och vila dig inför det som komma skall. När du minst anar det kommer hon att titta ut! :-D

2009-04-16 @ 12:50:49
URL: http://fjaaant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0