Har ringt förlossningen

2009-04-25 @ 13:05:48

La mig en stund i sängen igen för att vila. Var riktigt trött efter att ha klivit upp redan 04.30 såklart. Fick lite vila men värkarna kom tätt...ca.3minuter emellan och höll 25-30sekunder.

Just nu är jag nere igen och suttit en stund i soffan. Värkarna håller i sig och jag flåsar på. Det gör ONT! Man käner sig som en vanlig pigg människa mellan värkarna men när dom kommer då vill man fälla en tår nästan. Men jag kämpar på hemma.

Ringde till förlossningen och berättade läget. Hon tyckte det var lite tidigt för att åka in och rekomenderade mig att ta 2Panodil och vila, äta ordentligt. Jag klarar mig hemma ett tag till känner jag så varför åka iväg. Det enda man måste ha i tanke är att det tar 1-1,5tim för att komma till Ystad. Ska hoppa in i duschen nu och så får vi se vad som händer under em. Jag håller er uppdaterade så gott jag kan :o)

♥ kram på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0