♥ 4 dagar kvar ♥

2009-04-16 @ 12:56:22

♥ 4 dagar kvar ♥



Idag var vi till BM och det var den sista inbokade tiden innan BF. Men har en till tid till den 22-april så vi får väl se om vi hinner med det också eller om man då kanske ligger hemma med en liten tösabit i famnen.

V.40 (39+2)

Vikt: 79.5kilo (ökning på 14.5kilo sen start)
SF mått: 35
Blodtryck: 110/70
Fosterljud: 140-145 slag/min
Huvudet fixerat


Ja äntligen har våran lilla tös fått för sig att bli fixerat så i regel skulle det kunna hända vilken dag som helst. Men jag tror ännu att det kommer ta ett tag innan hon kikar ut. Har fortfarande en molande mensvärk och även fått lite illamående men inga andra symptom eller teckenpå att det är dax. Men när man minst anar det som alla säger. Men jag håller mig sysselsatt. Jobbar idag och har lite jobb inför morgondagen också. Sen kommer mor och far på söndag så det ska väl städas undan lite i helgen. Ska verkligen bli sååå skoj att träffa dom eftersom jag inte sett dom sedan slutet av september. Har MYCKET att ta igen helt enkelt.

Ska jobba vidare lite och sedan kommer tant Sara hit ;o) med blåbärspaj och allt.Vi ska nog bara slappa i soffan o prata strunt. De behöver man för att få dagara till att gå.

Kram på er alla och jag håller er uppdaterade om något skulle ske. Jimmie har precis åkt iväg till arbetet och jobbar "långpanna" :o(

♥ kram på alla ♥

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Jag tror det är nära nu. Tror inte alls det kommer dröja länge till. :o)

Och den molande mensvärken du känner gör säkert nytta på tappen. Du vet inte om du är öppen nåt va?

2009-04-16 @ 13:34:14
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ malin säger:

Gud så fin mage du har :) Skönt att det är nära nu.

2009-04-16 @ 19:09:45
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
♥ Pernilla säger:

Va fin mage! Mysigt=)

2009-04-17 @ 15:45:27
URL: http://mammastheo.blogg.se/
♥ Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Å vilken mysig mage =) Lycka till.

2009-04-22 @ 10:13:27
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0